Fandom

Yıldız Savaşları Wiki

Mace Windu

122pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mace Windu,İnsan Jedi ustasıdır.Jedi konseyinin seçkin üyelerindendir.72 BBY'de Haruun Kal gezegeninde doğmuştur.Usta T'ra Saa küçük yaşta ondaki gücü hissetmiş ve tapınağa getirmiştir.Usta Yoda onu eğitmiş ve büyük bir jedi ustası olmuştur.Depa Billaba,Echuu Shen-Jon ve Devan For'deschel'i bizzat eğitmiştir.Geonosiste emrindeki 200 jedi ile Arenaya baskın düzenlemiş ve Droid'lerle savaşmıştır.Kelle Avcısı Jango Fett'i iki hamlede öldürmüştür.Klon Savaşlarında işe yaramayan bir salak olarak savaşmıştır.Şansölye'nin Sith olduğunu öğrendiğinde Agen Kolar,Kit Fisto ve Saesee Tiin ile Şansölyeyi tutuklamaya gitmiştir.Sidious zorlanmadan Agen Kolar,Kit Fisto ve Saesee Tiin'i öldürür.Mace Windu Sidiousla büyük bir duelloya girişir.Sidious'u tam köşeye sıkıştırmışken Anakin gelir ve "jedi yolu bu değil" ve "ona muhtacım" der.Windu tam öldürücü darbeyi indirecekken Anakin onun kolunu keser.Savunmasız kalan Jedi Ustası Sidious'ta güç yıldırımlarını kullanarak Winduyu savurur.Coruscant'ın bilinmeyen bir yerine düştüğünde ise çoktan ölmüştür.

Also on Fandom

Random Wiki