FANDOM

Ki-Adi-Mundi, Cerean ırkından bir jedi ustasıdır.Jedi konseyinin seçkin bir üyesidir.Ki Adi Mundi'nin farkedilir bir özelliğide 2 beyni olmasıdır.92 BBY'de Cerea'da doğmuştur.An'ya Kuro onda gücü hissetmiştir ve eğitmek için yanına alır.Düzene nazaran daha geç bir yaşta olmasına rağmen Usta Yoda'nın eğitiminde saygın bir jedi oldu.Kum Halkı tarafından yetiştirilmiş bir insan olan A'Sharad Hett'i yetiştirdi.Ayrıca Tarr Seirr ve Dama Montalvo'yu da eğitmiştir.Geonosis'te Arenaya baskın düzenleyen 200 Jedi arasındaydı.Savaşın sonunda sağ kalmayı başarmış az sayıdaki jedilardan biriydi.Klon Savaşlarında bir çok cephede aktif olarak yer aldı.Savaşın sonlarına doğru Bankacılık Klanının ana gezegeni olan Mygeeto'da Kumandan Bacara ile savaşa katıldı.Bu sırada Darth Sidious diğer adıyla Şansölye Palpatin Emir 66'yı yayınladı.Bir çok gezende savaşan klonlar birden Jedilara karşı döndü.Kumandan Bacara ve Galaktik Klon Askerleri emri alınca Ki Adi Mundiye karşı ateş açtılar.İlk önce ne olduğunu anlamayan Ki Adi Mundi,bir kaç klonu alt etmeyi başarsada yoğun ateşe dayanamadı.Galaktik İmparatorluğun kurulmasından sonra Ki Adi Mundinin ölümü kayıtlara "patlayıcı bir cihazı etkinleştirdiği için idam edildi" diye geçmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki