FANDOM

Ki-Adi-Mundi, Cerean ırkından bir Jedi Ustasıdır. Jedi Konseyinin seçkin bir üyesidir. Ki-Adi-Mundi'nin kayda değer bir özelliği de iki beyni olmasıdır. 92 YSÖ'de Cerea'da doğmuştur. An'ya Kuro onda Gücü hissetmiştir ve eğitmek için yanına alır. Düzene nazaran daha geç bir yaşta olmasına rağmen Usta Yoda'nın eğitiminde saygın bir Jedi oldu. Kum Halkı tarafından yetiştirilmiş bir insan olan A'Sharad Hett'i yetiştirdi. Ayrıca Tarr Seirr ve Dama Montalvo'yu da eğitmiştir. Geonosis'te arenaya baskın düzenleyen 200 Jedi arasındaydı. Savaşın sonunda sağ kalmayı başarmış az sayıdaki Jedilardan biriydi. Klon Savaşları'nda bir çok cephede aktif olarak yer aldı. Savaşın sonlarına doğru Bankacılık Klanı'nın ana gezegeni olan Mygeeto'da Kumandan Bacara ile savaşa katıldı .Bu sırada Darth Sidious diğer adıyla Şansölye Sheev Palpatine Emir 66'yı etkinleştirdi. Birçok gezende savaşan klonlar birden Jedilara karşı döndü. Kumandan Bacara ve klon askerleri emri alınca Ki-Adi-Mundi'ye karşı ateş açtılar. İlk önce ne olduğunu anlamayan Ki-Adi-Mundi, bir kaç klonu alt etmeyi başarsa da yoğun ateşe dayanamadı. Galaktik İmparatorluk'un kurulmasından sonra Ki-Adi-Mundi'nin ölümü kayıtlara "patlayıcı bir cihazı etkinleştirdiği için idam edildi" diye geçmiştir.