Fandom

Yıldız Savaşları Wiki

Galen Marek

122pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Kaderin Beni Yok Etmek İçin. Yap Hadi. İçindeki Öfkeyi Çıkar!
―Palpatine, Galen Marek'e[src]

Kento Marek adlı bir Jedi'ın oğlu olan Galen Marek "Büyük Jedi Temizliği" sırasında çırak olarak Darth Vader tarafından Kento'dan alındı. Yıllar boyu, Kara Lord tarafından "Starkiller" kod adı altında eğitildi. karanlık taraf'ın gücünü kullanarak "Emir 66"dan kurtulan Jedi'ları yok etti.Darth Vader onu İmparatorluk'a karşı bir ayaklanma başlatmak üzere kullandı. YSÖ 3'te son kalan Jedi'ı avladı.

Felucia'da Shaak Ti'nin ölümünden sonra, Darth Vader'ın bayrak gemisi olan "Executor"a döndü. Güverte de birden Darth Sidious belirdi ve Vader'a hemen Starkiller'ı öldürmesini öldürmediğini takdirde ikisini de öldüreceğini söyledi. Vader Starkiller'ı yaraladıktan sonra güverte camlarından dışarı itti, uzay boşluğuna... Fakat onu orada bekleyen sağlık robotları onu 6 ay sürecek bir "Diriliş" programına aldılar. Bu program aynı zamanda "Vaka Z" veya "Vaka 1138" şeklinde de bilinir. 6 ay sonra Starkiller uyandığında Vader onu Sidious'un istediği ölümden kurtardığına ikna etti ve ona yeni bir görev verdi: İmparatorluğu yok etmek üzere muhalif kesimi toplama.

Bağlantılar işi ayarladıktan sonra, Marek ve Asiler Corellia'da Corellian Anlaşması'nı yapmak ve Yeni Cumhuriyet kurmak üzere toplandılar. Nasıl olduysa; Vader, İmparatorluk kuvvetleri ile toplantıyı basıp Asiler'i ele geçirdi. Marek böylece Vader'ın onu kullandığını anlamış oldu. İhanet duygusunu iyi yaşamıştı. Fakat İntikam alma sırası ona dönmüştü. Hemen Vader'ı ve ele geçirilen Asi liderlerini Ölüm Yıldızı'na kadar takip etti. Marek burada Vader ve Sidious'la tek başına dövüştü. Böylece Asi liderleri ve yeni kurulan Asi oluşumu için kendini feda etmiş oldu.

Also on Fandom

Random Wiki