Wikia

Star Wars Turk

Darth Sion

Talk0
95pages on
this wiki
Darth Sion yan
Asdasdas.jpg
i Acının Lordu, Eski Sith Savaşları’nda yaşamış bir Sith lorduydu. Büyük Sith Savaşı’nda, yere yıkıldığı güne kadar Exar Kun'un Sith İmparatorluğu için Sith Çapulcusu olarak savaştı Sion. Sion ölmektense acısını, kızgınlığını ve nefretini kullanarak tüm dayanılmaz acıların onu tüketmesine rağmen kesin ölümden kalktı ve ölümsüzlüğe ulaştı. Sion, kırılmış, çatlamış ve ayrışmış olan ama karanlık taraf gücü tarafından bir arada tutulan vücudu ile Büyük Sith Savaşları’nda hayatta kaldı.

Sion, Darth Revan ve Darth Malak'ın galakside yeniden yükselen yeni Sith İmparatorluğu ile müttefik oldu. O Sith’ler de düştü ve Sion, imparatorluğunu kendisini parçalara ayırmasını Korriban'daki Sith Akademisi’nden izledi. Sion, beraber Sith Üçlü Yönetimi’ni kuracakları ve Sith’leri yeniden bir araya getirip, Jedi’ları yok etmek isteyen Darth Traya ve Darth Nihilus ile yeni bir amaç buldu kendine. Malachor V'teki üslerinde Sion, Darth Traya'nın öğrencisi olarak hizmet etti. Sonunda Traya'nın öğretilerinden dolayı amacına ulaşamayan Sion ve Nihilus, Traya'yı güçten kesip kovdular. Yönetime geçen iki Sith Lordu, hayatta kalan diğer Sith’lerin çoğunu birleştirip, büyük bir başarı ile Jedi’lara karşı olan savaşlarına devam ettiler.

Bir tanesi dışında tüm Jedi’lar yok edilmiş halde iken Sion, bilinen uzaya geri dönen, Mandalorian Savaşları’ndan Sürgün Jedi'ı farkeder. Sürgün'ü öldürme girişimine Peragus II'de ona ulaşmayı başaran Traya tarafından engel olunur. Sion, ele geçirilmiş bir Cumhuriyet gemisi olan Harbinger ile onları izler, fakat Sürgün ve arkadaşları bir kez daha kaçarlar. Sion, Sürgün ile Korriban'da yeniden karşılaşır, fakat yeni ve garip duygular beslemeye başladığı Sürgün'ün kaçmasına izin verir. Sonunda Traya, Sürgün'e de ihanet eder ve geri dönüp Sith’lerin ve Sion'un başına geçer. Sion, Malachor V'te Sürgün'ü bekler, son savaşlarında defalarca düşer fakat her defasında yeniden yükselir. Sürgün, Sion'a ölümsüzlük için ödediği bedeli göstererek vazgeçmesi için onu ikna eder ve Sith Lordu en sonunda kendi ölümüne izin verir.

Around Wikia's network

Random Wiki